Gå til hovedinnhold

Lenge siden!

På denne bloggen er det lenge siden sist jeg postet noe, men har ikke glemt den helt.

I 2016 hadde jeg fantastiske turer til Frankrike, Haut de Cagnes, Mont Ventoux, Bedoin mm. Hadde også noen fine utflukter til Juan les Pins for å svømme i forbindelse med et lite teiatlonprosjekt. 

Jeg gleder meg til tilsvarende opplegg nå i 2017, men da er det utflukt til Barcelonette som blir høydepunktet.

Enn så lenge koser jeg meg her hjemme med mitt vinterwonderland. Ha en fin uke!


Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Tirsdag 24. mars 2009

I dag er det 9 måneder igjen til JULAFTEN og bare i dag og i morgen igjen før Helle, Wenche og jeg reiser på tur. Vi starter reisen med tog fra Lier stasjon til Gardermoen og flyr Norwegian til Nice. På parkeringen på Nice airport står bilen og venter på oss damene, syklene står stallet opp i Haut de Cagnes. Nylig vært på service og klar for å bli brukt. Vi håper selvfølgelig på fint vær hele tiden, men må vel pent ta det vi får. Av tidligere erfaring så pleier været å være litt varierende, men uansett skal vi nok få noen mil denne gangen også.

Høsten 2023

I år har jeg vært i Haut de Cagnes  to ganger, en i våres og en i høst. Det er alltid deilig å komme ned til Frankrike for å kunne sykle på kjente veier eller hilse på folk man har møtt tidligere. Det var deilig å kunne sykle i kort/kort i slutten av oktober da man fikk melding fra folket hjemme om snømengdene som lavet ned. Gudskjelov har snøen som falt i oktober regnet bort igjen, men det kommer mer snø denne vinteren frykter jeg. Gleder meg allerede til neste års høsttur, i håp om at det blir aktuelt.